לפני שנדבר עלינו, בואו נדבר עליכם.
98% מהגולשים שלכם לא ממירים.
אנחנו נעזור לכם להבין למה זה קורה, ומה לעשות כדי לשנות את זה.
החזון שלנו אומר שכדי להגיע לשם, צריך לשנות את הדרך שבה אנחנו מקבלים החלטות Online.
אנחנו מזמינים אתכם להרכיב משקפיים חדשים ולהסתכל אחרת לגמרי על איך עושים Web Analytics.
בשש השנים האחרונות הספקנו לצבור ניסיון ולעבוד עם עשרות מותגים מהגדולים בישראל ובעולם ביניהם MAC, קליניק, אסתי לאודר, בובי בראון, שטראוס, קוקה קולה, פריון, גלובס, מיטב דש, זאפה, TytoCare ,Yes Planet, ביטוח ישיר, בזק, מלונות דן, אינפומד, שלמה Sixt ועוד...
רוצים להצטרף לחזון שלנו? לעבוד איתנו? דברו איתנו.
ארז לוזון [39], מייסד
"אומרים שמספרים לא משקרים, אבל אתה צריך את המספרים הנכונים"
מספרים מספרים לנו הרבה. לפעמים זה מאוד ברור, כמו טמפרטורה שמגלה לנו אם יהיה היום חם או קר, ולפעמים זה מורכב יותר.
מאז שאני זוכר את עצמי אני אוהב מספרים ואת הסיפורים שהם מספרים.
אני נהנה לפצח אתגרי חשיבה, לקרוא, ללמוד דברים חדשים ולבלות עם המשפחה.
נשוי להילה, אבא למיקה.
מחפשים את ה Thinker הבא
רוצים להצטרף אלינו ? צרו איתנו קשר
מחפשים את ה Thinker הבא
רוצים להצטרף אלינו ? צרו איתנו קשר
שני יזדי [29], Web Analyst
מאז ומתמיד אהבתי לחקור ולנתח מצבים מכמה שיותר נקודות מבט שונות, מתוך אמונה שהאמת נמצאת איפשהו באמצע.
לכן, גם באוניברסיטה הלכתי ללמוד איך להסתכל על העולם משני כיוונים שונים ולמדתי ביולוגיה ופילוסופיה (במסלול חקר התודעה).
לטעמי, לא ניתן לענות על אף שאלה – קטנה כגדולה – אם מסתכלים עליה רק מזווית אחת.
הניסיון לראות את התמונה השלמה מלווה אותי גם בעבודתי כאנליסטית.